onsdag 9 januari 2013

Några fina böcker jag fick i julklapp!

I julklapp fick jag flera fina böcker som jag önskade mig från adlibris.

Design it - knit it.
Är en av mina favoriter, och det var så roligt för det är precis så jag gör när jag hittar på mina egna modeller!
Eller egna vet jag inte, skulle man leta runt så finns det säkert nåt som är lika eller snarlikt. Då tänker jag även på dom allra äldsta modellerna till dom nyaste.

Min andra stora favorit var Myk start, precis såna böcker jag tycker om som uppmuntrar till att prova själv o hitta på lite eget!

På nedersta bilden ser man insidan av knit it boken, och några av mina kladdpapper. Den fyrkantiga mössan med toffsar har jag bl annat stickat, den finns under fliken mössor och är röd o vitrandig med mörkblå räta ränder vid strecken.





Inga kommentarer: