måndag 12 oktober 2009

Jag lever än, stickar för fullt med har haft lite bloggtorka!

Maken och Tina Törner
Det märks att magen börjar bli stor och det är på slutampen.
Känner mig mest stor, trött och otymplig.
Stickar mest, men har rätt o slätt inte orkat föra över bilder från kameran till datan så därför har jag inte bloggat så mycket!
Vill visa en bild på min älskade "gubbe" och Tina Törner,
han släktforskar (ett gift) och frågade för några år sedan Tina om han fick forska åt henne.
Han fick det, och sedan har dom haft sporadisk men ändå regelbunden kontakt.
Nu kom hon till Oskarshamn för en föreläsning,
givetvis åkte maken och jag dit.
Jag måste säga att min bild av Tina som jag fått i medierna och det maken mailat med henne,
är att hon är en bra tjej.
När vi träffade henne.... måste säga att jag vart än mer positiv till henne,
hon förstod direkt vem maken var och mindes hans namn!
Jag blir så full av beundran med tanke på hur mycket nytt folk hon träffar hela tiden,
glad och positiv, man får liksom en spark därbak när man hör henne prata.
Hon är verkligen en kvinna som inspirerar mig!!!

Inga kommentarer: