måndag 5 april 2010

Liten i matstolen

Nu har jag en bild på Liten i matstolen, är såååå nöjd med dynan jag sydde!
Nåt annat som gör mig glad är när jag kommer på mig själv med att använda dom kläderna som jag sytt själv, och att jag tycker om dom!
Byxorna på bilden sydde jag till Trollet då hon var liten - mönstret är från ottrobre kan leta reda på vilket nr om någon är nyfiken på modellen.
Är ju som sagt inte alltid man tycker om det man sytt, så att man använder det. Men nästan varje dag använder jag något till Liten som jag sytt själv, stickat/virkat används varje dag då vi går ut - det gör mig glad!

3 kommentarer:

Nettan sa...

hallå vännen min, vi kan gärna planera in en träff hos mej om du vill:) vill verkligen träffas just nu.. :) när du kan/har tid så säg till!!! Kram Nettan

Linda sa...

jag blir också glad av att se fina kläder på mina barn. inte alltid de hemmasydda dock :/

Strömming sa...

Vad söt hon är, Liten! Och så stor hon ser ut nu :)

Visst är det härligt att använda det man själv sytt/stickat/virkat! Jag gör också det varje dag och blir även jag väldigt glad!

Om du vill ge bort dina vikisar tar jag gärna emot! :D Supersnällt!