tisdag 12 maj 2009

Tack för alla Grattis!!!

Jag vill tacka er för alla grattis som jag fått, dom betyder väldigt mycket för mig och jag blev väldigt glad över dom!
Jag har varit väldigt trött ett tag, därför har det varit lite låg aktivitet på min sida.
Jag hoppas att jag har fått tillbaka lite sticklust, har ivarjefall börjat sticka lite mer igen.
Jag kommer inte skriva så mycket om "Liten" på denna sida,
det är för många som är negativa i min familj, bara min faster som sagt grattis hittills.
Jag kanske är löjlig men vill inte ge familjen chansen att tjuvläsa om "Liten",
vill att dom ska säga nåt först i så fall.
Om det är nån som vill följa graviditeten mer, är ni välkomna att följa den andra sidan.
Maila så kan jag skicka lösenord.

3 kommentarer:

Helena sa...

Vad tråkigt att din familj är så negativ till tillökningen. Förstår dig verkligen om du inte vill låta dom tjuvläsa om de inte ens kan säga grattis!

Heimlaga sa...

Gläds åt liten och strunta i de andra! Det är ju fantastiskt med nytt liv!

Nettan sa...

Hejsan min vän...Jag har haft mycket att göra nu sista tiden med Flossie...jag va sist, vi var inte så många... jag är såååå GLAD för er skull, grattis:) jag hoppas vi ses den 28 maj...för då hade jag tänkt att jag skulle gå..
Har åxå varit dålig på updatera bloggen, men hoppas det blir bättre snart...som sagt än en gång GRATTIS!! Lycka till!! Kram Jeanette